šola v naravi, 6. razred, 2021/22

Ponedeljek, 14. februar 2022

Za nami je pester in zanimiv dan. Zjutraj so se učenci 6. razredov odpravili v Kranjsko Goro, kjer so “nadomestili” lanskoletno odpadlo zimsko šolo v naravi. Po jutranjem testiranju Covid 19, nalaganju opreme, poslavljanju od staršev, so krenili proti Kranjski Gori, kjer jih je prijazen lastnik Hostla Snežinka sprejel in razkazal sobe. Kot bi mignil je bila ura 13, ko so se učenci že delili v skupine na smučišču, se potili pri zapenjanju smučarskih čevljev, iskanju svoje opreme in spoznavanju smučišča. Do 16. ure je potekalo učenje na snegu, vmes so učenci navijali za naše orle v Pekingu, ki so osvojili srebrno medaljo, se vozili z jurčki, sedežnico … Od hostla do smučišča je ravno 600 m sprehoda čez sam center mesta, na poti nazaj pa je izgledalo, kot da spremljamo pravljico Janko in Metka, v živo 🙂 Za učenci so ostajale rokavice, markirne majice … No, ko so pri hostlu dali smučarsko opremo na toplo, da bo jutri suha, jih je čakalo še nekaj šolskega dela, večerja in tuširanje ter priprava na spanje. Prvi dan je vedno naporen, veliko navodil, novo okolje, prilagajanje sošolcem, s katerimi so učenci v sobi … Upamo, da bo noč minila mirno, že sedaj naletavajo snežinke, na sploh pa je v Kranjski Gori prava zima, nekaj, česar res nismo vajeni.

Torek, 15. februar 2022

Kaj pomeni zima in dobra smučarska oprema, so učenci izkusili danes. Noč je minila relativno mirno, zjutraj so vsi učenci našli svojo opremo, z nekoliko mešanimi občutki so odšli do smučišča, saj se je po nebu podila megla, rahlo je rosilo. Zanimivo je bilo spremljati mejo sneženja, saj je na spodnji postaji sedežnice deževalo, na vrhu pa je že močno snežilo. Razmere so se slabšale iz minute v minuto, zato so zaključili s smučanjem pol ure pred predvidenim časom. Ker je po kosilu močno snežilo, in ker so bila oblačila mokra, so učenci popoldanski del izkoristili za pisanje pisma, delanje naloge… Da pa ne bi ostali brez športnih aktivnosti, so učenci pred večerjo naredili še tabato (intenzivno vadbo za moč). Vsak dan učenci tudi dobijo svoje telefone za uporabo, da lahko pokličejo starše. Takrat je v domu tudi največji mir 🙂 Zvečer so se uredili za spanje, jutri nas čaka lepo vreme, in načrt imamo, da ga izkoristimo v popolnosti!

(Slike dodajamo v eno galerijo, od vseh dni).

Sreda, 16. februar 2022

Za vsakim dežjem posije sonce. Tudi v Kranjski Gori je danes posijalo in tako so učenci preživeli zares lep dan na smučišču. Veliko šol se je danes odločilo izpeljati športne dneve tukaj, zato je bila na smučišču na trenutke kar gneča. Vsi učenci napredujejo, najbolj pomembno pa je, da uživajo in da nabirajo izkušnje s smučanjem v različnih vremenskih okoliščinah, gneči, z različnimi napravami in si znajo pomagati, ko se pojavi kakšna težava. Po izkušnjah iz preteklih ŠVN, v sredo ni več pomembno, kaj je na jedilniku, saj učenci začnejo jesti vse, karkoli diši po hrani 🙂 To je posledica energijskih potreb, ki so bile danes še posebej velike, saj so se po kosilu učenci odpravili še na pohod do naravnega rezervata Zelenci. Vmes smo se slikali in si ogledali tudi zadnjo strmino proge v Podkorenu, kjer poteka svetovni pokal v alpskem smučanju. Doživljanje zime, hoja po snegu, kepanje,… Vsa taka doživetja zadnja leto težko doživijo doma, tukaj pa je snega na pretek, zato zelo uživajo v vsaki športni aktivnosti na prostem. Zvečer je bila pri nekaterih prisotna velika (razumljivo) utrujenost, ali pa se bo to poznalo pri nočnem počitku, pa bomo videli (ali slišali 🙂 ).

Četrtek, 17. februar 2022

Globok spanec, zjutraj zaspani pogledi. Četrti dan, aktivnosti in veliko svežega zraka umirita še tako živahnega učenca. Po zajtrku so se odpravili na smučišče, kjer so vijugali med ostalimi smučarji, ter uživali v lepem vremenu. V teh dneh se zdi, da je tole sonce dodobra prebudilo čustva pri otrocih, saj se že cel teden spogledujejo, si izmenjujejo darilca, opravljajo snubitve… 🙂 Pričakovanja za večerno zabavo (ples) in izbiranje plesalcev potekajo praktično od prvega dneva. Danes po kosilu so učenci odšli do bližnjega travnika, kjer so izdelovali snežake, se valili po snegu, kepali in uganjali ostale norčije. Pred večerjo so imeli še možnost nakupa spominkov in/ali sladkarij v centru mesta. Po večerji pa je sledila zabava, kjer pa navkljub veliko besedam, dlje od dveh taborov (fantje v enem kotu in dekleta v drugem), niso prišli 🙂 Razglasili smo tudi zmagovalce pri izdelovanju sneženega moža in po umivanju zob legli k počitku. Še zadnja noč je pred nami, jutri pa že nestrpno pričakujemo povratek domov. Predviden prihod je ob 16.00, učenci imajo sabo telefone in bodo dosegljivi, tako da boste starši lahko preverili oz. dobili točno uro prihoda.

(Slike dodajamo v eno galerijo, od vseh dni).

Petek, 18. februar 2022

Tudi zadnji dan smo se prebudili v čudovito jutro. Učenci so smučali do 12.ure, brez malice, saj smo želeli izkoristiti dan se za zadnje, najboljše zavoje po smučišču. Skupina najboljših smučarjev je tudi prevozila črne proge v Podkorenu, brez padca in z užitkom. Ob 12.uri je do smučišča že prispel naš avtobus, kamor smo zložili smuči in pancarje. Nato smo odšli na kosilo, spakirali stvari, razglasili zmagovalno skupino pri urejenosti sob (skupina učencev in učenk 6.b razreda) in se ob točno 14.00 odpravili proti domu. Starši, pričakujte nas ob 16.00 pred šolo.