Šola v naravi 2017/2018 – 5. razred

sreda, 3. januar 2018

Polni adrenalina in pričakovanj smo se ob 7. uri zjutraj odpravili v zimsko šolo v naravi v Gorenje pri Zrečah. Okoli 10. ure zjutraj smo prispeli v CŠOD, kjer bomo nastanjeni vse do nedelje, 7. 1. 2018.

Najprej smo se razporedili v sobe in se preizkusili v oblačenju postelj. Po kosilu smo se odpeljali do smučišča na Rogli. Razporedili smo se v 4 skupine. Naredili smo prve smučarske zavoje. Okoli 16.50  smo se vrnili v dom, kjer smo imeli analizo dela na smučišču ter dobili še potrebna navodila za bivanje. Po večerji so učenci zapisali svoje vtise o dananšnjem dnevu v svoje dnevnike. Sledila je še izposoja tekaške opreme. Vsi že nestrpni pričakujemo nov dan, ko se bomo znova lahko preizkusili v smučanju in teku na smučeh. Za konec je sledila še kratka razlaga FIS pravil, da bomo znali čim bolje poskrbeti za svojo varnost na smučišču. Pred spanjem smo še spoznali telovadnico in se v njej dobro razgibali. Zaspati nam ni uspelo ob 22. uri.

no images were found

četrtek, 4. januar 2018

Dan smo začeli po načelih zdravega življenja – z rekreacijo. Dobro razgibani smo si privoščili zajtrk, nato pa se odpravili proti smučišču. Sledilo je učenje po formiranih skupinah. Urili smo se v pluženju, zavijanju, paralelnem smučanju… Vsi nestrpni pa smo čakali na popoldanske aktivnosti, saj so nam učitelji poleg teka na smučeh obljubili še presenečenje, katerega pa nam niso izdali vse do trenutka, ko smo zagledali adrenalinske sani. Polni navdušenja smo se spustili v dolino. Vsi željni ponovnega spusta smo se šli preizkusiti še v teku na smučeh. Ugotovili smo, da to ni tako enostavno, kot je videti. Lačni in utrujeni smo se vrnili v dom na večerjo. Sledilo je še branje dnevniških zapisov, družabne in cirkuške igre. Poizkusili smo žonglirati, vrteti krožnik na palici in obroče… Tekom dneva smo neskončno uživali.

petek, 5. januar 2018

Petek je bil dan za smučanje in razvajanje. Že v zgodnjih jutranjih urah smo vsi skupaj odšli na razvajanje na smučišče, kjer smo v sončku uživali in razkazovali naše znanje, ki smo ga pridobili v teh dnevih v šoli v naravi. Po kosilu smo se a in b oddelek ločili in imeli ločen program. Učenci 5. a smo se potepali po okolici doma, bližnji ekološki kmetiji in raziskovali domače kravice in kokoške. Dobili smo domače zelje, katerega smo odnesli v dom in iz njega naredili solato iz kislega domačega bio zelja. Učenci 5. b pa smo pisali pisma svojim domačim. Po večerji smo se vsi skupaj (s prijatelji iz Brusnic) odpravili na kratek sprehod, kjer nas je prav prijetno prepihalo in ohladilo, da smo nato lažje zaspali.

sobota, 6. januar 2018

Smučarsko znanje smo nadgrajevali tudi v sobotnem dopoldnevu. Navajeni vseh vremenskih razmer na Rogli, ki se spreminjajo iz ure v uro, smo bili presenečeni nad soncem. Le veter, ki je vso noč divjal tudi okrog doma v Gorenju, se ni umiril. Ob prihodu na smučišče smo občutili moč sobote, saj po belih strminah nismo imeli več toliko prostora za zavoje, pa tudi vrste pred vlečnimi napravami so bile daljše.

Kljub vsemu smo vestno in poslušno opravljali vaje za izboljšanje smučarskega znanja.

Kosilo je bilo odlično. Nasploh je hrana zelo dobra, mi pa zelo ješči. Dopoldanska smuka nam dobro prevetri želodčke in naredi prostor za kosilo.

Učenci 5. a smo se po kratkem počitku lotili spoznavanja sestavin neuradnega pisma, nato pa napisali pismo svoji družini. Žal bomo doma pred njim. Pa nič zato. Z veseljem bomo nadzorovali domači nabiralnik.

Učenci 5. b smo to popoldne spoznavali življenje in delo na bližnji kmetiji.

Nestrpnost je naraščala. Pred večerjo smo zgladili in odpravili še zadnje napake nastopa za večerno predstavitev, potem pa diskooooo!

Komaj smo čakali. To je bilo pravo SMUČARAJANJE.

Kdaj smo šli spat? Učitelji vedo, da moramo biti zjutraj spočiti, saj nas čaka še zadnja skupna smuka na Rogli. Ne skrbite.

Nedeljski odhod iz doma v Gorenju je predviden ob 14. uri. Takoj po kosilu. Načrtujemo, da se  pred šolo vidimo med 16.30 in 17. uro.

Ne pozabite na nas. Se vidimo.

Pa, pa in še zadnji pozdrav z Rogle.